Friday, June 12, 2009

Pasport Ashiilah

Masanya makin tiba










(Kiri) Ashiilah mandi. Cepatlah abah, tengah excited nak pi wat pasport ni. (Tengah) Buat pagi, tengah hari Pukul 2.00pm siap.Tengokla pipiku yang tembam. Adakah setembam along dulu?? (Kanan) Kanan Pasport Amrullah, Kiri pasport Ashiilah. Lebih kurang jer muka pasport dua beradik nie.

Alhamdulillah, akhirnya pasport Ashiilah siap dibuat setelah tertunda-tunda. Ashiilah baru berusia 3 bulan 3 minggu dah ada pasport. Umur 4 bulan dah nak naik kapal terang. Nak ke mana?? Tunggu...:) akan diblogkan nnt.. Amrullah dulu pun umur 3 bulan dah wat pasport. Umur 3 bulan 3 minggu dah naik kapal terbang ke HK. Cepat seminggu dari Ashiilah. Kira Along Amrullah menang la ni. Ibu dulu umur 23 tahun baru merasa buat pasport. Baru merasa naik kapal terbang. Takpelah, rezeki masing-masing. Semoga Allah memudahkan segala urusan abah@hubby dan memurahkan rezeki kita sekeluarga. Amin.. Ashiilah dan Amrullah pun kene jadi anak yang baik dan soleh tau. Ibu dan abah akan cuba yang terbaik untuk anakanda-anakanda. Insyaallah....

4 comments:

[-suziey-] said...

waa nk fly ke mana tu zue?????? cam best jek..heheh...tomey btol ashiilah..tembam mcm amrullah gk..hehee:p

iu @ wid said...

beshnyeeeee nk jejalan....

tembammmm la ashiilahh niii.. gelammm..

zueyie said...

suziey : kite nk fly ke awan dania..ops..awan birula..hehe..:D

iu : hajatnyer nk p jenguk auntie wid tapi jauh sgtla..klau tk leh jumper izzah kan...

puteri said...

amboi..kecik2 dh ada paspord.. dh berpeluang nk g oversea erk..nk kemana la agaknyer si comel Ashiilah ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''