Monday, September 15, 2008

Tag : Beg Doremon

Tag dari Siti Fatimah
Kali ni terima tag dari Siti Fatimah lagi. Handbeg aka Beg doremon. Sebenarnya dah lama sangat aku tak ber'handbeg' ni. Lagi-lagila sejak anak dara lagi aku ni memang jarang berbeg doremon. Selalu bawak purse jer. Tu pun leh kira la braper kali setahun aku bwk purse coz yang selalu2nya aku tk bawak apa2..heheh..:D. Bagus kan.. Aku bagi ic kat hubby aku jer. Jalan bawak diri..kihkihkih.. Kira klau bawak beg slalunya yang ada adalah...


purse dr hubby ku ( hantaran kahwin) seperti biasala..apa yang ada..sekeping dua note rm, kad atm, kad kahwin, kag utang dan gambar aku, hubby dan anakanda.

pampers anakanda sekeping. kegunaan time emergency..
wet tissue. aku memang slalu bawak wet tissue nie. senang,byk kegunaan.
Percaya atau tidak memang ini je la yang ada kat beg doremon aku. Make-up memang tkde, bedak pun tkde coz slalu letak bende2 tu kat beg telekung jer.

tag kepada : wid
hannan
fied

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''