Wednesday, February 1, 2012

Patung atau manusia

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

بسم الله الرحمن الرحيم

 

Klau tengok sekali imbas persis patung kan. Masa ni kitorang pi Sunway Piramid. Hujung tahun lepas. Saja jalan-jalan. Lalu kat kedai Samsung..biasalah survey apa-apa yang patut..hehe. (Jaga-jaga Galaxy Note!!)  Kat area tu jugak ACER tengah promosi nb baru dier. Mula-mula IbuZu ingat patung..dua kali tengok macam orang pulak..telek punya telek skali dier kelip mata da. Tak lama tu ada orang ACER datang kipas 'patung' tu dr luar menerusi cermin berlubang di sisi. Sah lah manusia. Tapi memang macam patung. Body..make-up..memang macam patung la. Masa tu dah 30min 'patung' ni berdiri. Dia akan berdiri selama yang termampu..1jam atau lebih kata pembantunya. Paiti..paiti..

3 comments:

AkmaFaizal said...

wah..dasyat daya ketahanan berdiri dia ek...caiyok..leh masuk flash mob ni..tetiba je jadi patung kat tempat awam..mesti ramai yg nak bergambo..hehe

TiraPengemis said...

haha...tampo je kalo nk taw patung ke x..hehe

zueyie said...

kema: tu ler pasal..betul..betul..

tira: ada gak terpk nk wat lagu tu..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''