Monday, April 15, 2013

Floor Mat

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
بسم الله الرحمن الرحيم

2 Minggu lepas enAbah jatuh toilet.adus Sian abah. Ibu tak dengar masa abah panggil. Maaf ye abah. Memang ibu tak dengar. Masa tu ibu tengah duk layan anakanda. Pergelangan tangan abah bengkak. Mungkin sebab masa jatuh tu abah tahan dengan tangan. Ibu nak urut tak reti. Takut makin urut makin sakit. Sebelum tu anakanda Amrullah jatuh toilet masa mandi. Anakanda pula suka main sabun masa mandi. Sebelum ibu pula jatuh toilet, enAbah plan nak pasang mat kat toilet. Taklah licin kalau ada anakanda main air sabun. enAbah pernah jumpa mat macam rumput, lembut sikit bila pijak berbanding yang selalunya orang jual bulat-bulat tu. Cari punya cari jumpalah mat macam rumput tu kat Daiso. Ibu suka gak pergi Daiso. Kedai barangan Jepun. Barang dier semua rm5 kecuali yang ada tanda harga. Tak tau pulak dorang jual mat juga. Oleh kerana toilet kitorang pun takla besar mana, enAbah pasang penuh satu toilet. Cantik gak ibu tengok. hehe..angkat bakul sendiri. . Sapa-sapa nak pergi Daiso bolehlah ke Mines atau Setia Mall. Tempat lain ibu tak pasti. Macam-macam ada,,


3 comments:

JaSSNaNi said...

daiso mmg best.. mcm2 ada.. kalau gi situ nak beli macam2 gak.. rambang mata.. cute2 belaka plak tu.. rm5 for pcs..

AkmaFaizal said...

kat IOI Mall Puchong pun ade. Pernah pergi sekali 2 je. Memang rambang mate..semua cam nak borong, beli skit memang murah tp klau byk2..haaaa alamat abis fulus...hehe

Harap semua ok dah pas ni bile ade grass mat tu.. Aameen

zueyie said...

JassNani, Akma : Memang betul rambang mata dibuatnya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''