Thursday, April 4, 2013

Jual..jual..Almond Flakes


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

بسم الله الرحمن الرحي

Harini ibu secara tak rasminya menjebakkan diri dengan dunia perniagaan ol. Biaq tolong jualkan orang punya je..hehe. Bukan orang lain pun, kakak dan adik ibu yang buat. Nama biskut ni takder yang spesific. Ada panggil almond flakes, caramel flakes, caramel almond flakes tapi ibu panggil mepang..huhu. Bahasa kampug jer..mudah-mudah.

Sapa-sapa yang berminat nak beli boleh email ibu di zuens@yahoo.com
Kalau area lembah kelang/shah alam/kl mungkin boleh janji di mana2 untuk ambik kuih.
Sebotol rm23 (tidak termasuk penghantaran)

p/s:sapa2 duk seremban boleh ambik kat restoran zack di taman sri pulai,seremban (empunya restoran zamzilawati x-smtpm). Harga mungkin lain ckit coz kos tempat. Sapa-sapa nak jumpa zam leh turun restoran dier. Leh mintak discount (memandai ibu jer..hoho) Sedap masakan dia. Biasalah tukang masak Thailand.

Nak pos pun boleh tapi berisiko kuih pecah2 sikit. Kalau tak kisah takpe. Coz biskut ni nipis.
Cuba sekali pasti nak lagi..tak caya cubalah..

2 comments:

AkmaFaizal said...

Wah gitu...mcm nak torai rasa je. Bila nak mai Puchong? hehehe...ooo Zamzilawati buka kedai kat sna yer..nnt bole terjah klau terpergi kat sna lah kan..hehe

zueyie said...

Order la br leh rasa ..hehe.. Mehla turun senawang, kita pi kedai zam mintak makan free..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''