Friday, December 26, 2008

31 Minggu...

New Baby..31 Minggu @ 7 Bulan lebih


Dua hari lepas aku pi check-up baby lagi. Sepatutnya date untuk aku check-up 10/12, tetapi memandangkan kedaaan tak mengizinkan terpaksa ditunda 2 minggu. Yela..mula-mula Amrullah demam seminggu, lepas tu abahnya lak deman, pastu Amrullah lak naik campak. Sampai aku sendiri pun rasa nak demam, badan letih jangan cakapla. Tapi ku gagahkan juga, kuatkan semangat. Kalau tak siapa lagi nak urus rumah tangga ku ni. Demi suami dan anak tercinta, segala penat lelah, sakit tubuh aku letak jauh-jauh, supaya aku kuat demi menjaga keluargaku.

Tapi yang tak syok nyer, bila pi check jer, kene bebel la pulak ngan nurse-nurse yang meng'check' aku. Berbulu gak aku, bukan aku sengaja, aku wat 'dono' jer la. Kalau dijawab makin menjadi lak nanti, baik aku diam. Alhamdulilla, kali nie keadaan aku semakin baik. Tekanan darah, hb blood, berat badan, baby semuanya dalam keadaan baik walaupun aku agak kurang rehat seminggu dua ni. Aku pasti ada hikmah disebalik dugaan yang ku hadapi. Dah tak lama jer lagi rasanya dekat dah dengan due date baby nak kuar. Bertambah dup..dup..dupp lak rasa. Doakanlah saya agar segala selamat.. Insyaallah..

.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''