Monday, June 7, 2010

Hadiah OTW..Tungguuu...

Hadian Pemenang "Di mana Saya"


First of all, aku nak mintak maaf kepada pemenang-pemenang contest "Di mana Saya" di atas kelewatan penghantaran hadiah anda-anda semua. Insyaallah esok atau lusa sampailah kepada empunya diri. Harap-harap sudilah menerima hadiah yang tak seberapa ini. Jauh tu aku beli, siap kene naik kapal terbang baru leh sampai malaysia.. Kira hadiah semua tu form oversea tau huhu..:D. Pagi nanti aku akan mintak en.hubby tolong poskan. Insyaallah esok sampailah. Kan kat situ dia tulis "Dijamin Sampai Esok". Kalau tak sampai esok tu memang nak kene bebelan x:yz!od? aku la tu. Kalau nak tahu apa hadiahnya, lehlah layan blog penerima hadiah ni nanti. (Akmarwati , Syuzana, Rohaini) Kot-kotlah dorang nak wat entry tentang apa yang dorang dapat. Tapi kalau dorang tak wat n3 tu, nak buat camno. Sabar menunggu ye..:)

1 comment:

Ibu Aqmar said...

Hehe..di jamin sampai esok ek. ni masih blom sampai...mungkin posmen tak masuk keje lagi kot..haha

merci pn.Zue.nnt wat lagi giveaway lagi tau. leh gak dpt survenir dr oversea wlaupun tak penah poi..huhu :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''