Thursday, April 11, 2013

Little World

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

بسم الله الرحمن الرحي

Ingat tak entry ibu pasal contest yang ibu menang 2nd place dr Viva Home dulu. Baru-baru ni dorang call untuk remain yang kami perlu buat booking untuk ke Istanbul secepat yang mungkin. Coz dorang nak arrange itu ini. Takut tak sempat dan tak dapat tempat. Kami boleh pilih tarikh sehingga bulan 6. Sekarang ni duk tengah fikir lagi bila tarikh yg sesuai. Nak mengundi lagi..cuti sekolah lagi. Ingat nak pergi pertengahan bulan 6, boleh Amirrullah sambut birthday kat sana..hehe. . Nak tahu apa yang ibu beli masa di Viva Home dulu. Iaitu katil kereta untuk anakanda Amrullah dan Ashiilah. Amirrullah tido dengan ibu. Masa ni ibu tengah mengandungkan Aqiilah. So kami beli 2 jela katil kereta F1 di Little World Viva Home.

Ibu tahu pasal little world ni dari majalah yang di baca semasa kami ke kedai Korea Wallpaper di Puchong. ( Kedai wallpaper yang paling murah kami survey.) Little World juga ada di World Furniture kalau tak silap ibu. Sangat cantik set bilik tidur kanak-kanak yang dorang design. Tapi kami beli katil sahaja. Kalau ada sapa-sapa nak cari katil kereta, katil princess, katil bas (double decker bed) dan set bilik untuk kanak-kanak boleh ke Little World. Untuk cuci mata pun ok. Banyak pilihan. Barangan dorang pun berkualiti.

2 comments:

JaSSNaNi said...

budak2 ni kalau nak bagi diorang tido sorang kena beli katil yg feveret diorang.. saya belum beli.. so haikal 6 yrs masih tido celah ketiak lagi.. huhuhu

♥ Darina Shower Scrub said...

betul juga tu..bila dorang berkenan tak paksa pun nak tidur sendiri. Klau tak, puas paksa suruh tidur sendiri tp nak duk gak kat ibu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''