Friday, November 14, 2008

24 Minggu....

New Baby..24 Minggu aka 6 Bulan


Eee..sejuknya. Almaklumlah sekarang ni kat Terengganu dah mula musim Tengkujuh. Hari-hari hujan.. air toilet jgn cakapla.. bila malam atau pagi macam air peti sejuk. Tu yang kekadang mandi sekali jer sehari.... hehehe.. alasan.. alasan... Baju dekat jemuran pun dah berhari-hari, tapi tak kering-kering jugak. Nasib baik tak berbau.

Semalam aku pi check ngandung lagi. Memandangkan sekarang ni musam hujan, so dibenak fikiranku "mesti tak ramai harini, mesti leh siap cepat". Yela..kalau selalu pi, jangan cakapla... tak sah klau tak cukup sejam setengah. Almaklumla gomen... Boring.. boring.. Sesampai jer kat klinik aku tengok orang memang tak ramai, mesti cepat ni. Sukanya aku haritu. Tapi ..eeemmm.. klau dah camtu.. camtu gak... sejam gak hubby aku tunggu kat keta.. sampai tertido-tido anak sulungku. Apa leh wat.. Hb ku masih rendah, naik 0.1 jer. Ish.. naper erk. Aku tanya kakak ku, dia kata "ok lg la tu, tk org kita memang ramai hb area tue. Tkde masalah". Sejuk sikit hati aku. Yela.. manala tau. Masa ngandung dulu takde lak masalah ni. Dugaan ngandung kali ni kot. Baby alhamdulilla sihat. Kalian doakanlah, semoga semuanya dalam keadaan selamat sehingga saat kelahiran. Aminn...


.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''