Friday, November 13, 2009

My Funniest Baby Contest

My Funniest Baby Contest



Contest kali ini dianjurkan oleh UmiDanish. Dah lama dah aku mark contest ni, tapi takde kesempatan nak buat n3 lagi. So dah nak due date barulah kalang kabut. Kalut..kalut.. So gambar pilihan ibu kali ini seperti yang di bawah. Semoga menjadi pilihan juri juga. Funniest tak?? Cute gak kan..hehe..:)

Kategori A


Nama Si Comel : Nurul Ashiilah Bt Mohamad Sabri
Umur : 8 Bulan 3 Minggu

Contest kali disponser oleh:

Sponser 1 : Babyumishop (http://www.babyumishop.blogspot.com/)

Babyumishop ada menjual pelbagai jenis barangan daripada keperluan anak, ibu dan kesihatan seperti minuman herba, set lepas bersalin dan bio aura water filter. Selain itu, babyumishop juga membuat skim kutu cloth diaper, ini membolehkan ibu-ibu mempunyai cloth diaper melalui kutu (lebih kurang sama seperti ansuran), tak perlu keluar duit sekali sedebuk untuk membeli cloth diaper. Yang paling aku suka ada juga barangan tupperware. Aku memang guna barangan tupperware ni, tahan lasak oo.. Breastfeeding Gadjet pun ada, harga agak berpatutan. Selain itu Melilia Soya Organic dan pil ASI pun ada, bolehlah cuba untuk tambah susu badan.

Sponser 2 : IT@RLiiT's BeutiQue & Beuty Centre (http://www.hidupharmoni.blogspot.com/)

IT@RLiiT's BeutiQue & Beuty Centre pula lebih kepada produk penjagaan kesihatan, pakaian wanita dan kanak-kanak. Ada pakaian kanak-kanak lelaki dan perempuan, sangat cantik dan comel. Design pun menarik dan tersendiri. Selain itu ia juga turut menawarkan produk kesihatan yang berkualiti tinggi seperti krim payudara peurafirm dan eumora beauty bar. Blausnya juga cantik-cantik malah ada yang handmade. Ia juga turut menawarkan barangan/air ECPI, sesiapa yang nak jadi ahli ECPI pun boleh..:)


Sponser 3 : Moms&babyshop (http://www.momsandbabyshop.blogspot.com/)

Momsandbabyshop pula lebih kepada jualan barangan cloth diapers dan Jus Mate 5 serta Susu HI Goat HR. Terdapat pelbagai pilihan cloth diapers ditawarkan dengan harga yang berpatutun. Susu HI Goat HR pula sesuai untuk mereka yang alahan kepada susu lembu disamping khasiatnya yang tersendiri. Di sini juga ada menjual Jus Mate 5 diet. Kalau anda beli 3 kotak, anda akan dapat harga pengedar..berbaloi-baloi..



Syarat Penyertaan:

- Jadi Follower Umidanish dan sponsor2 serta add Umidanish dalam bloglist anda - done
- Letak banner di sidebar blog anda dengan link ke entri ini - done
- Membuat entri mengenai contest ini diblog anda - done
- Dalam entri itu, upload satu (1) gambar si comel anda dengan aksi Funny yang paling menarik hati para juri. Sila nyatakan nama si comel dan umurnya. Sila juga nyatakan apa yang terdapat di semua blog sponsor umidanish.
- done
- Dalam entri tersebut pastikan anda mention dan link ke Umidanish dan semua sponsor (no link back will be disqualified) - done

Sponser 1 : Babyumishop (http://www.babyumishop.blogspot.com/)

Sponser 2 : IT@RLiiT's BeutiQue & Beuty Centre (http://www.hidupharmoni.blogspot.com/)

Sponser 3 : Moms&babyshop (http://www.momsandbabyshop.blogspot.com/)


- Bila dah siap, tinggalkan link entri anda di entri ini. -done
- Hanya satu sahaja pemenang bagi setiap kategori, jadi pastikan anda meletakkan satu gambar baby anda yang memiliki aksi lucu paling cutes.
- Semua penyertaan akan diadili oleh parajuri yang akan dilantik oleh umidanish sendiri.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''