Tuesday, May 4, 2010

Clue 2 : Giveaway "Di mana saya"

Clue 2 : Giveaway "Di mana saya"


Gambar sebagai hiasan: Aduh..ibu susahlah nak jawab. Sampai tertido ashiilah memikirkan jawapan...

Saya perasan mostly jawapan yang di beri terikat dengan n3 yg telah sy buat. Mula-mula saya berhajat nak buat 3 kali clue. Tapi minggu seterusnya macam takde kat rumah je. Insyaallah kalau sempat saya buat n3 untuk clue ke3, kalau tak kita tunggu je la sampai keputusannya ye. Jawapan tidak semestinya yg ada dalam n3 ni.
En.Hubby kata "Ala takyah susah-susah sangat. Sian dorang nak pk banyak-banyak. Wat simple-simple je. Ataupun bagilah choice, kan mudah. Kalau ramai teka betul nanti kita undilah."
Aku pun cam setuju jer kata hubby tu. So kat sini aku senaraikan antara tempat yang dah aku dah lawati. Semoga dapat membantu..:)

1. Hong Kong, China.
2. Shenzhen, China.
3. Guangzhou, China.
4. Tianjin, China.
5. Beijing, China.
6. Seoul, Korea.S
7. Busan, Korea.S
8. Medan, Indonesia.
9. Kota Singa, Singapore.
10. Danok, Thailand.

Agak-agaklah nak pilih tu yer.. Paiti.. Caiyok

6 comments:

YanaNuar said...

Kak,saya dah tukar jawapannya..

* Seoul,Korea Selatan

Harap2nya mengena la yek =)

Aimy said...

oh ye..saya pun dah tukar jawapan..

Seoul, Korea Selatan..

naik letih memikir...xtaulah...
wish me luck k..

Nida said...

Salam..
Nida pun tukar jawapan:

http://along-nidar.blogspot.com/2010/04/giveaway-di-mana-saya.html

honeysour's blog said...

salam zuyie...

saya dah tukar jawapan..

http://honeysour00.blogspot.com/2010/04/giveaway-di-mana-saya.html

akmafaizal said...

ramai yang tukar jawapan..tula tokei contest buat orang keliru..huhu :P

zueyie said...

berakhir sudah contest..
terimakasih kerana sudi join.
tunggukan keputusannya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''