Thursday, May 27, 2010

Tag dari Pn.Hannan

Anda telah di Tag : Kema, Seti n Zan..hahaha

Tag ni diberi oleh pn.Hannan. Biaqlah dier tak ingat nama aku pun. Janji dier
ingat gak kat aku. Dia bagi 2 tag, tp aku jawab 1 jela. Ngajuk la konon, ko tak
ingat nama aku. Tu yang jawab 1 je tu. Hehe..tp tul la ko teka nama aku tu nan.

Adakah anda mempunyai lesen memandu?
Yup

Bilakah anda mengambil lesen memandu?
2001 kalau tak silap. Masa tu cuti sem.

Berapa lamakah pengalaman memandu anda?
Secara tak langsungnya klau ikut tahun dah 9 tahun. Tapi sejak dah
kahwin+ada anak+tak keje, jarang sangat drive sendiri. Pi mana semua dengan
en.hubby so en.hubbylah yang akan drive.

Pengalaman pahit ketika memandu?
Takde rasanya.

Pengalaman manis?
Masa memandu makan gula-gula...aci ker?? :D

3 tabiat ketika memandu?
1)dengar radio
lagi..emmm..tkdela kot. Saya kan pemandu berhemah..hikhikhh..:D

3 pantang time aku memandu bila:
Takde pantang larang pun. Hentam saja....

Pernah terlibat dengan kemalangan?
Tak pernah. Kalau hampir-hampir tu adalah. Tu pun salah orang lain. Nak
memotong sangat tp tak lepas. Pastu mulalah nak menghimpit kete orang.
Memang pemandu kelas 3 betul la orang2 camni... Nyusahkan orang je.

Saya namakan penama di bawah untuk teruskan hayat tag ni

1: Akmarwati aka kema
2: Seti Nurul Ayuni aka cikPuan Seti
3: Che Harizan aka Zan

Jangan wat-wat tak perasan pulak ye.
Jawab jangan tak jawab..klau tak aku babab...hohoh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''