Monday, August 24, 2009

Permata hati AbahIbu

Keletah Si Abang, Manisnya Si Adik berkerudung



















Entry
kali ni aku just nak kongsi rakaman potret keletah dua beradik, anakanda Amrullah dan Ashiilah yang pada asalnya hanyalah bermain dengan baju abahnya ketika aku sedang lipat kain. Si Alonglah yang mula-mula mengenak adiknya dengan membaling baju ke Ashiilah. Alih-alih lain jadinya. Dah macam pakai tudung lak Ashiilah ku lihat. Alongnya pula klau diletakkan ega dikepala, mesti persis tokseh rupa anakanda Amrullah. Aku pun betul-betul kan sedikit kedudukan baju tu, dan ku snap sebanyak yang mungkin untuk dijadikan memori indah. Suka aku dan hubby melihat gambar-gambar mereka. Terasa senang dan tenang. Korang suka gambar mana? Secara peribadi aku lebih suka gambar akhir sekali, Ciuman sayang seorang abang kepada adiknya.
Abah dan Ibu sayang bangat sama anakanda berdua. Semoga anakanda berdua sentiasa dilindungi olehNya. Insyaallah. Jom layan...

3 comments:

iu said...

sume gamba besh lah.. tp yg paling cute 1st & last pictures..:D

[-suziey-] said...

waaaa gmbo last tu very sweet..hehe..kasih adik dan abg...comel jek

zueyie said...

iu & wid : tq..tq..:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''