Friday, October 30, 2009

Otoman 'beranak' lagi...

Koleksi Ultraman anakanda Amrullah..













Korang nampak tak yang otoman dah mula 'beranak' kat umah aku. Ni semua gara-gara en.Abah beli otoman betina (yang besor tu). Tu yang beranak banyak tu. Mak otoman tu pun dah bocor ckit sekarang tp tak dapat dikesan bocor kat mana. Jenuhla ibu tiap kali mak otoman tu lembik, anakanda suruh pam. Sejak tu, dari sehari ke sehari bilangan otoman bertambah di rumah aku. Yang gembira pastinya anakanda Amrullah. Aku pun gembira gak, bahagian 'mengugut'. Kalau anakanda tak nak makan, aku ugut nak buang otoman dia, nescaya abis dimakan nasi tu..hehe..aci ker? Sekarang dinasor ngan toyol digi dah di'cap' sebagai raksasa. Tu yang kalau susun kene letak skali. Kira satu korum la tue. Takpelah, asalkan anakanda bahagia, abah ibu tumpang gembira. Semoga anakanda sentiasa gembira dan ceria selalu. AbahIbu sentiasa menyayangi anakanda2. Jangan nakal-nakal ye...muarhhhhh

2 comments:

Mama Danish said...

mak aiii bnyknye otomen ahmad..pandai die jage menan die..elok jek sume,kalau danish jap jela menan eloknye..pas2 kaki ntah kmana tgn pn ntah kmana..

zueyie said...

biasalah lily, bdk2..mainan jap jer dah terburai..
klau transformer ahmad camtu gak, tp otomen ni dia tklak cabut, agaknya dia sayang kot...Hehe:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''