Friday, November 18, 2011

Angry Bird lagi...

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

بسم الله الرحمن الرحيم

 

Sekarang anakanda tengah musim melayan Angry Bird Rio Movie. Tiap kali naik keta nak play Angry Bird Rio. Kat umah layan Angry Bird Rio 3D. Tapi mula-mula jer..dorang lebih suka layan 2D. Rimas kot berspek bagai. Aku skrg tengah syok layan 3D. Pantang ada 3D movie baru mesti nak beli. Tapi selalunya hubby yang akan layan dulu. Klau dier kata 3D dier ok, baru aku layan. Yela..masa aku nak ber'entertainment' kan terhad. Selalu kena stay up untuk layan movie. Klau siang, jap-jap anakanda nak spek aku. Spek abah dorang tak nak mintak pulak.  Angry Bird kat umah pun dah beranak pinak. Klau abah kuar beli barang siap pesan lagi.."Abah, nanti belikan angry bird lagi yer"..ish..ish.. Alahai anak-anak..layan je la selagi mampu. Asal tak melampaui batas pada aku takpe. Asalkan mereka gembira. Ibu dan abah sayang sangat kat anakanda-anakanda..Jadi anak yang soleh/soleha ye sayang..♥ 

 

Anakanda layan Angry Bird Rio Movie 3D untuk 10 minit pertama..

2 comments:

Ibu Aqmar said...

Haha..abah derang mampu nak beli, anak2 aku..takdenye..malas nak layankan.ngeh3...mungkin ayah ibu tedetut..akekeke

♥ Darina Shower Scrub said...

kdg2 suka bila tgk anak2 suka.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''