Friday, November 25, 2011

Pokok oh pokok

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

بسم الله الرحمن الرحيم

sekadar hiasan pic dr mr.google

Ingat tak entry aku pasal pokok aku yang kene curi tu. Yang best nyer..semalam cleaner tu kata dah jumpa. Yang tak bestnyer... jumpa kat rumah bawah aku ni je ha!!. Seperti yang dijangka coz memang dorang baru pindah masuk sini. Sebelum ni pejabat kata tak pernah ada kes curi-curi ni. Rupanya  umah lain pun ada report kasut depa hilang. Kalau betullah keje dier..ish..ish. Awatlah J#@6* benor aku dapat jiran ni. Orang patutnya jiran ni jaga sesama kejiranan, ni dier la pulak buat onar. Nak kata melayu mungkin la. Tapi aku pasti Islam coz ada sorang pompuan agak berumur, mak dier kot bertudung litup. Tapi anak2nya daring leh tahan. Memang aku  tak halal la sapa makan tu. Tak ingat mati kot dorang ni. Tak takut Allah langsung. Malas aku nak pikir wat sakit kepala..wat bengkak hati jer.. Jawablah nanti..

2 comments:

AkmaFaizal said...

Nape tak wat selamba je tanya..mana pokok saye? Saye nak balik boleh? hehehe...dgn keras ati skali..harta aku kan..aku tak mo korang tambah dosa lagi...ngeh3...

sabo2..ade hikmah tu.. Chill darling..:)

zueyie said...

Saborjela...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''