Thursday, November 10, 2011

McD..boleh ke tidak??

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

بسم الله الرحمن الرحيم

 

Beberapa hari yang lalu aku termimpi sesuatu yang ada kaitan dengan mcD. Itu membuatkan aku rasa ingin boikot mcD. Apa yang aku mimpi tak perlu la aku ceritakan di sini..cuma aku nak tahu jika ada sesiapa yang sudi meninggalkan pesan..boleh atau tidak membeli makanan di mcD. Aku selalu je beli bubur mcD ngan menan untuk anak2..tapi sekarang aku dah stop dulu. Tp macam masih keliru boleh atau tidak ye..ada sesiapa sudi bantu???


3 comments:

AkmaFaizal said...

Aku punya pendapatlah kan..terpulang pada niat kite. datang nak makan ke nak wat menda lain? Qwner2 dan Supplier McD Malaysia ade gak yang Melayu..pekerja pun ramai yang Melayu. Insya Allah kite tak terjebak dalam subahat Israel tu.

AkmaFaizal said...

tag zue utk join http://www.akmarwati.com/2011/11/beauty-contest-from-aina-rahman.html

zueyie said...

mash confius lagi sebenarnya...eemmmm...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''