Friday, May 22, 2009

Amrullah vs Abah

Agak-agak siapa yang menang??

Bola Sepak...Lately anakanda Amrullah berahi benarlah ajak abah, ibu dan sapa2 jerla (ikut dan dier)...main bola... Tapi dia bukan tendang bola sangat pun.. tangkap bola yang lebih. Sesekali Amrullah tendang bola boleh tahan jugak kuatnya. Ada ciri-ciri nak jadi pemain bola profesional nie.. hehe..:) Tapi Amrullah takyah la jadi pemain bola, tak ke mana pun, gempak je lebih .. Kalau tul nak main bola sepak, biar jadi international player..

Penat gak sesekali main bola ngan anakanda ni, almaklumler dah lama tak bersenam. Ibu tengok sejak abah rajin melayan Amrullah main bola ni, makin kurus lak abah.. heheh...:D. Jom kita layan video ni. Yang penting anakanda gembira, abah & ibu tumpang bahagia...

video
Abah kepenatan layan Amrullah, sampai demam keesoknyer.


7 comments:

da said...

hahaha pok nye maing lagi besungguh dari anok!

zueyie said...

biasalah da.. sesekali main semangat lebih...heheh..

.: Ummie_Damia :. said...

kelakar tgk ahmad dgn abahnyer... memg nmpak abah lagi excited main.best gak sekali skala tgk anak kita hepi.. bukan main suke tgk ahmad tu...

[-suziey-] said...

waa dasat tu..smpai kurs abahnya layan main bole ngn amrullah...bagus tu..ekekk:D

zueyie said...

zan: sesekali layan anak.lelah gak kite..hehehw..:D

suziey: nmpaknyer abahnyer kene baik bola lagi tu, biaq kurus ckit agi..hehehe..:D

iu @ wid said...

anak ayah ni... besemangat nye main... ibu ngan ashiilah x join ker..hihihi

zueyie said...

ibu nagn ashiilah main masak2 jer la kpt dapur..hehehe..:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''