Tuesday, May 26, 2009

Anakanda Ashiilah bercerita...

Ashiilah kecek ghapo gak..

Sekarang Anakanda Ashiilah rajin tul ajak orang cakap. Sehari tak bercakap, macam tak lengkap jer hidup dier. So yang menjadi mangsa dok layan Ashiilah seperti biasalah abah, ibu dan acunya. Hehehe... :D. Anakanda pun dah mula nak menterbalikkan diri. Nak meniarap dah anak ibu ni. Ashiilah pun rajin main air liur wat belon-belon, sampai basah-basah baju. Bila pegang ashiilah, abis bahu kita digigit-gigit Ashiilah. Kadang-kadang tangan kita pun digigit-gigit. Gusi Ashiilah gatal er. Nak tumbuh gigi dah ker? Awal lagi ni nak oii.. Makin hari makin besar anak dara sorang ni. Makin ramai orang geram. Sian anak ibu, asyik kene cium jer. Lebih-lebih lagi si along tu. Jom layan Ashiilah bercerita, faham ker???..:D



Ashiilah bercerita ngan abah, ibu tumpang dengar jer, dah tk larat nak layan..hehe:D


4 comments:

[-suziey-] said...

hahha,...sgt keletah yek ashiilah..ni nk ikt cam ibu dia la nih..pot pet pot pet jek..ekekek:D p/s: ibu dia kuat ckp ke...hahha pepndai je..:p

iu @ wid said...

sama cam izzah... cutenye suara ashiilah niii.. ;D

.: Ummie_Damia :. said...

amboi.. manja nyer suara ashiilah ni.. nk mengadu ape kt abah tu.. citer ape yg ibu buat kt ashiilah erk.. nt tau la ibu pasni kena marah kt abah kan..ekekeke

zueyie said...

suziey : biasalah nama pun ibu..pot pet..pot pet ..tu yang memeriahkan suasana tue..heheh..:D

wid : ashiilah kan nk kwn nga izzah. mestila sama..:D

zan : heheh..citer2 org pompuan..:Dsuara ashiilah kan mcm suara ibunyer,boleh ker..hehe..:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''