Tuesday, May 19, 2009

Anakanda Ashiilah 3 bulan

Senyuman penawar duka

Tanggal 17 May, genap usia anakan Ashiilah 3 bulan. Alhamdulillah, sepanjang tempoh 3 bulan ni Ashiilah tak banyak ragam. So tadi pi inject Ashiilah untuk 3 bulan, 2nd DTP & Polio & Hib. Kali ni anak ibu tak nangis. Baik dier, anak ibu kan kuat. Kami bawa Ashiilah ke Poliklinik Anjung Karisma, Senawang, N9. Berdoktorkan Dr.Norhafizah Md. Noh. Berat Ashiilah naik 1.2kg, bermakna sekarang Ashiilah dah 5.2kg. Patut pun tangan ibu cepat lenguh bila nyusukan Ashiilah, dah besar rupanya anak ibu sekarang. Ashiilah pun sekarang dah keluarkan macam-macam bunyi dan reaksi. Asyik nak ajak orang bercakap jer. Alhamdulillah, perkembangan yang sihat. Semoga Ashiilah dapat membesar dengan sihat dan sempurna. Jangan nakal-nakal yer anakanda Nurul Ashiilah....:)








Senyumla
h.....senyumlah...ahai...cik mek molek..........


4 comments:

.: Ummie_Damia :. said...

wah.. cepatnyer masa berlalu..ashiilah pun dh besar dh... tgk muka ashillah ni ada iras2 ahmad gak la..comel jer dua beradik ni kan... moga jadi anak solehah bila besar nt..amin...

zueyie said...

a'a..zue pun rasa muka ashiilah ngan ahmad lebih kurg.adik beradik kan zan..semoga anak2 kita akan menjadi anak yang soleh lebih2 skrg byk betul anasir2 jahat di dunia reality ni.mintk2 allah lindungi anakanda2 sekalian..

[-suziey-] said...

waa 3 bln 5.2kg..ok la tu..membeso bagai johan..ekek:D comel la ..geram tgk pipi dia :)

zueyie said...

membesar bagai johan sama cam abg dier.nnt krg dua2 nk jd johan,sapa lak nak mengalah erk....hehehe:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''