Monday, April 26, 2010

Clue 1 : Giveaway "Di mana saya?"

Clue 1 : Giveaway 'Di mana saya'

Memandangkan dah seminggu berlalu, namun masih belum ada peserta yang join contest aku ni meneka dengan tepat. Hampir tu adalah. So aku akan bagi clue pertama. Manalah tau dapat membantu. Hadiahnya dah sedia menanti, taip tkleh nk interframe lagi coz kat situ ada gambar (sure leh tekalah kalau tengok). Tapi kalau takde jugak orang yang jawab dengan betul, mana tahu akan dijadikan clue juga nanti. Tunggu...



Clue 1: Anakanda baru lepas main salji berdekatan hotel. So clue bagi giveaway : tempat tersebut mestilah yang menerima musim salji. EEmm..Hong Kong ada musim salji ker yer?? Tak pasti la saya. Semoga membantu....:)

11 comments:

honeysour's blog said...

kalau salah macam mane? nk kene buat entry balik ke? hehe

honeysour's blog said...

dah betulkan..

hehe

http://honeysour00.blogspot.com/2010/04/giveaway-di-mana-saya.html

tq..

izan cute said...

izan join

http://izancute.blogspot.com/2010/04/giveaway-di-mana-saya.html

segalanyer kuterima... said...

saya plak join

http://segalanyerkuterima.blogspot.com/2010/04/giveaway-di-mana-saya.html

anin said...

anin betulkan..tah betrul ke dak ni..
tak berapa reti

http://seindahbayu.blogspot.com/2010/04/giveaway-di-mana-saya.html

SoFiaH said...

join

http://sofiah-andaikutahu.blogspot.com/2010/04/giveaway-di-mana-saya.html

Usharapa!!! said...

dah teka

http://usharapa.blogspot.com/2010/04/giveaway-di-mana-saya.html

sarah said...

http://sarah-rinduselalu.blogspot.com/2010/04/giveaway-di-mana-saya.html

ok dah

akmafaizal said...

zue..aku pun tukar gak le..hehe

akmafaizal said...

aku tukar lagi...sebab ko bgitau tak semestinya dlm n3 kan..so aku dh belasah je tu..mein agak2 je..haha

zueyie said...

Terima kasih kepada semua peserta contest. Sabar menunggu untuk keputusannya pulak yer..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''