Friday, April 9, 2010

Waktu

Masih adakah waktu itu...

Kata-kata ini diambil dari ilovislam.com. Penuh bererti jika dapat menghayatinya. Tapi aku masih tertanya-tanya sempatkah dalam masa 24jam untuk aku buat semua itu?? Perkara yang wajib ialah, tapi yang lain-lain itu?.. EEmm.. aku masih tak punya kesempatan itu semua. Adakah kerana aku masih gagal dalam pengurusan masa ku?? Cuba duduk dan kaji.. Tapi masa untuk duduk dan kaji itulah aku tiada. Jadi?? Ko fikirlah sendiri wahai diri...

Surah Al-Ashr ....renungilah maksud tersirat dah tersuratnya (klik image untuk paparan yang lebih jelas)...


Mudah-mudahan kita tidak tergolong di kalangan orang-orang yang rugi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''