Thursday, March 19, 2009

Anakanda Ashiilah 1 bulan

Cepatnyer masa berlalu... Anakanda Ashiilah dah 1 bulan

Pada 17 Mac... 2 hari yang lalu, anakanda Ashiilah genap sebulan. Sekejap jer masa berlalu, dah sebulan anakanda Ashiilah berada di atas muka bumi Allah ini. Detik demi detik, minit demi minit, jam demi jam, hari demi hari anakanda Ashiilah membesar. Ya Allah, Kau peliharalah anakanda Ashiilah dari segala perkara yang tidak diingini. Aritu masa umur Ashiilah 20 hari berat badannya baru 3kg. Kira okla tu kan... Jom kita tengok perubahan wajah Ashiilah selama sebulan ni nak. Ibu dan abah sentiasa berdoa semoa anakanda dapat membesar dengan sempurna, berjaya dunia dan akhirat serta menjadi anak yang Solehah. Muuaarrhh.. dari abah dan ibu...

2 comments:

[-suziey-] said...

sgt comel..bestnye ade baby..huhu..xsabar nk peknen lagi:D

zueyie said...

tima acih auntie suziey kate kite comel..cpt2 peknen sian aqeel nk adik tue..ikikik..:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''