Tuesday, March 24, 2009

Anakanda Ashiilah dan bantal-bantalnya

Di mana Ashiilah??


Kejadian berlaku malam sebelum kenduri aqiqah dan cukur rambut anakanda Ashiilah. Biasalah malam kenduri pasti banyak kerja yang perlu dibereskan, so aku pun mintalah tolong hubbyku menidurkan Ashiilah di bilik. Selepas menyusukan anakanda aku pun keluar untuk menolong apa-apa yang patut (ala.. tolong ikat telur kat bunga telur jer..hehe). Apabila aku baru nak masuk semula, hubby dah nak keluar. Dia kata Ashiilah dah tidur. Aku intai ke dalam bilik..tak nampak pun Ashiilah.... Pelik.. Ashiilah mana?? Tanyaku.. Carilah.. kata hubbyku sambil tersenyum-senyum. Rupanya-rupanya Ashiilah ditengah-tengah longgokkan bantal-bantal ala-ala KLCC tower ghitu. Tengoklah Ashiilah, kerja ayahanda Ashiilah yang tercinta tue. Tapi aku tengok lena lak anakanda Ashiilah tidur di tengah-tengah longgokkan bantal-bantal tue, bagai di buai mimpi-mimpi yang indah pulak. Biarkan jela Ashiilah dan bantal-bantalnya itu...

2 comments:

iu @ wid said...

comelnye ashiilah di bawah bantal2 itu.. hehehe.... tapi kena hati2 .. jgn tertutup muka pula nt..

anakanda yang lagi satu tak kaco adik dier yer zue..?

[-suziey-] said...

ler...syioknye tido dlm longgokan bantal..eee kalu sy ngeri la..tkut tertutup muka..ekekek:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
` ` ` ` ` ihikhik ` ` ` menari ` ` gelakguling ` ` ` ` ` ` ` adus ` tension ` ` ` ` ` ` ` ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ''